keskiviikko 28. tammikuuta 2015







Keskiviikko kuulumisia






Tänään on pikkumies käynyt toimintaterapiassa jossa työskennellään hänen hienomotoriikan kanssa, jonka kanssa hänellä on ollut hieman ongelmia.



Minä ja minun muistini. Olin aivan sataprosenttisen varma että terapia olisi kl.13. No onneksi katsoin kalenteria aamulla. Aika oli nimittäin kl.11. Olisihan puhelimeni piipannut tuntia aikaisemmin ja muistuttanut minua.
Minä joudun nykyään merkkaamaan ihan kaikki asiat puhelimen kalenteriin. Laitan sen aina muistuttamaan tuntia aikaisemmin.








En ole vieläkään löytänyt mitään " sopivaa " vedintä tuohon kanaverkkokaappiini jonka väsäsin kasaan vanhasta ammuslaatikosta. Mutta ei tuo minua häiritse. Ihan hyvin sen oven saa auki ilman vedintäkin ;).








Olen muuten jo aloittanut työni sen pöydän kanssa josta puhuin. Olen jo onnistunut ruuvaamaan pöytälevyn irti. Kohta alkaa kuviosaha vinkumaan. Ja hiomakone. Ja varmaan minäkin. Minullahan ei koskaan mikään mene niin kuin Strömsössä on tapana. Hih...







Mahtavaa päivää teille!







Ei kommentteja:

Lähetä kommentti