tiistai 27. tammikuuta 2015






Eilen minun oli tarkoitus levätä kun olin vienyt pikku miehen tarhaan.
Toisin kävi.

Vanhempi poikani ilmesyti poikansa kanssa meille.
Sitten tuli tyttäreni ja Winston.

Kun he sitten lähtivät ei minua enään väsyttänyt, joten nappasin pölynimurin esille ja aloitin koko huusholin imuroimisen. Ehkä hyvä niin sillä huomenna minulla psykologin arviointi ennen kuin haen ukon tarhasta, tarhasta uimahalliin uimakouluun ja ollaan illalla vasta joskus kuuden pintaan kotona.
Keskiviikkona kerkeemme tarhan jälkeen kotona käväistä ennen palokunnanharjoituksia. Sieltäkin olemme kotona vasta joskus kuuden pintaan.
Isäntä se vaan ilmoittaa pojan kaikkeen miettimättä sen enempää että jaksanko minä hoitaa kaiken.











Nonnii hyvät ystäväiseni, nyt tuntuu siltä kun olisin valmis käymään pöydän kimppuun. Tänään en tosin kerkiä kun sinne pyssologillekin pitäis keritä käymään ;).

Noita ei niin kannustavia kommentteja on tullut näiltä miespuolisilta tässä taloudessa. Mutta minähän en heidän kommenttejaan noteeraa vaan teen ihan just niin kuin minä itse haluan.
En kuulema koskaan tule siinä onnistumaan saatikka saamaan sitä koskaan valmiiksi.
Mistä lyödään vetoa että se on valmis ennen kuin pikkumies täyttää 6vee maaliskuussa? ! ?





Ihanaa päivää kaikille!






Ei kommentteja:

Lähetä kommentti