lauantai 17. huhtikuuta 2021

Hidas ja Hiljainen aamu

 



Huomenta ihanat!


Taas olen noussut kukonlaulun aikaan vaikka olen aamu-uninen.

Toivottavasti olette nauttineet viikonlopusta.


Tässä aamukahvia nauttiessani ajatukset seilaa ees ja taas. Mietin sellaista että jatkaako tätä bloggaamista näin bloggerissa vai laittaako lapun luukulle ja poistan blogini kokonaan. Enhän minä tiedä onko ihmiset enään täällä blogimaailmassa vai ovatko kaikki siirtyneet Instaan. Joo Insta on heloop käyttää mutta se ei siltikään ole kuin tämä "tavallinen" bloggaaminen. Onhan minulla noita seuraajia mutta ovatko he täällä?

Minun instatili on yksityinen siitä syystä että instassa näkee hyvin usein että tilejä kaapattu tai joku tehnyt tilin jossa käyttäätoisten valokuvia jne jne. Onhan minun valokuvia jaettu Pinterestiin mutta se ei silti ole sama asia kuin toisen tili " kaappaaminen ". Oletko sinä instassa? Oletko huolissasi siitä että valokuviasi käytetään tai että tilisi kaapataan?
















Ihanaa päivää




Halauksin



Erica




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti