lauantai 28. joulukuuta 2019

Vuosi lähenee loppuaan



Niin se vaan tämäkin vuosi alkaa lähestyä loppuaan.
Toivottavasti teillä ihana Joulu takana. 
Me olemme nauttineet siitä että ei ole mitään kiirettä minnekään.
Syöty hyvin ja nautittu läheisten seurasta.

Minä sain aikaisen joululahjan kun sain päätöksen työkyvyttömyyseläkkeestä ennen joulua.
Moni on minua onnitellut mutta minulla on ristiriitaiset tunteet sisälläni.
Tuo päätös sai aikaan sen että olen joutunut hyväksymään sen että minusta ei ole enään työelämään.
Ja se rakkaat ystäväni ei ole mitenkään helppo hyväksyä.


Kohta häviää punainen väri sisustuksesta. Jäljelle jää valot ja muut koristeet.
Tänä vuonna tuli sittenkin aito kuusi eikä haluamani tekokuusi.
Tässä sitä on nokka vuotanut, yskittänyt jne.
Vaikkakin kuusemme ei ole tiputellut neulasia saa se pian vuoden vaihteen jälkeen siirtyä ulos.


























Vastaus sinulle joka kyselit makramesydämen ohjetta.
Minulla ei valitettavasti ole ohjetta siihen ehkä googlaamalla sellaisen löytäisi.
Itse lähdin kokeilemalla etenemään :).









Ihanaa loppuvuotta !




Halauksin


Erica




2 kommenttia:

  1. Voi uskon, että sisälläsi myllää monenlaiset tunteet. Voimia paljon ja kaikkea hyvää uudelle vuodelle!

    VastaaPoista