sunnuntai 11. elokuuta 2019

Valmistautuminen arkeen

Heipä hei ihanat!
Täällä ollaan kotiuduttu mökiltä.
Kyllä oli ihanaa viettää vielä muutama päivä mökillä luonnonrauhassa akkuja ladaillen.
Nyt on energiaa ottaa vastaan arki.

Minulla on koko kevät ja kesä ollut pahempia ongelmia selkäni kanssa joka aiheuttanut minulle vaikeuksia kävellä. Tästä syystä on mielenikin taas "mustunut".
Minulla on yliliikkuvuutta jonka takia minulla menee iskiashermo helposti jumiin aiheuttaen minulle vaikeuksia liikuttaa alaraajojani. Jokainen ottamani askel aiheuttaa "puukoniskuntunteen" selkääni.
Minun on käytävä kuvauttamassa selkä TAAS sillä tämä vaiva on alempana kuin minun aikaisempi prolapsi.




Ne teistä jotka olette seuranneet minun blogia pitkään muistatte varmaan että rakensin mieheni kanssa tuohon kuvassa olevaan JYSKin apteekkarilipastoon hyllyt.
Minäpä poistin hyllyt vaihteeksi sillä ne keräsi mielestäni liikaa tavaraa päällensä.
Nyt kun tiedän miten rakennan hyllyt siihen niin voin kasata uudet jos siltä tuntuu.
Vaihtelu virkistää.













Rentouttavaa sunnuntaita



Halauksin

Erica  ♡

1 kommentti:

  1. Tsemppiä selän kanssa. Maaseudun rauha on ihan parasta omaa tilaa.

    VastaaPoista