perjantai 22. maaliskuuta 2019





Kohti viikonloppua



Minulla ohjelmaa koko viikonlopuksi.

Veljeni pistää mökin myyntiin jossa me olemme saaneeet viettää monen monta lomaa ja viikonloppua.
Mökki ollut meillä 80-luvulta asti ja nyt päättyy se aikakausi.

Suunnitteilla on uusi mökki lähemmäksi rantaa.
Tämän hetkinen mökki on keskellä metsää puron varrella.
Mutta aah niin ihanan rauhallisella paikalla.

Tulevana viikonloppuna minä käyn maalailemassa ja laittelemassa paikkoja kuntoon.
Ja kaikki ylimääräinen on mökistä roudattava pois.
Siinä jos jossain on iso urakka.
Ulkorakennus täynnä kaiken maailman työkaluja ja mökissä huonekaluja ja astioita.






Garfield, kulkee myös nimellä Karvinen, rakastaa laatikoita.


Perheeseemme on kotiutunut kaksi kissaa.
Herrat eivät ole mitään pentuja enään vaan ovat 2 vuoden ikäisiä.

Minulla ei ole koskaan ollut kissaa vaan aina koira.
Nyt on kaksi täystuhoa.

Aina juoksevat jaloissa.
Ihan koko ajan minun perässäni.
Nousen tuolilta niin katit pongahtavat pystyyn ja lähtevät seuraamaan minua.






Herra Whiskers, kulkee myös nimellä Whiskey, rakastaa sohvalla loikoilua.
Katti vie melkein koko kolmen istuttavan sohvan itse.



Tämä perjantai menee minulla fysioterapiassa ja aikuispsykiatrian päiväyksikössä
jossa käyn kaksi kertaa viikossa toimintaterapiassa.
Viime kesäisen kolmen kuukauden tutkimusjakson jälkeen , jossa minulle tehtiin neuropsykologisia testejä ja muita tutkimuksia ja testejä, suositeltiin minulle
toimintaterapiaa jotta en jää kotisohvalle erakoitumaan. Mitä siis olen viimeiset vuodet tehnyt.

Iltapäivällä kamat kasaan ja kohti mökkiä.







Leppoisaa viikonloppua!


Halauksin


Erica



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti