torstai 5. huhtikuuta 2018



Minähän se en millään pysy ajankulun tahissa.
Ajatella että olemme jo huhtikuussa.

Toivottavasti teillä kaikilla oli ihanan leppoisa pääsiäinen.
Me vietimme pääsiäisen mökillä.
Pellolle teimme pääsiäiskokon, näin
saimme samalla paikat raivattua.
Kyllä oli ihanat ilmat.
Aurinkokin helli meitä joka päivä
lämmittäen ihanasti.

Kirjoittelin tässä jokunen postaus sitten
keitelleeni kalkkimaalia ja aloittaneeni maalausprojektin.




Tuossa yllä näette kirjahyllyn jonka maalasin.
Jätin hyllyt maalaamatta sillä mielestäni
sopi paremmin niin.
Verhon taakse kätkeytyy sitten muuta elektroniikkaa
ja säilytyslaatikoita.


Eilen puolisoni ilmoitti minulle
että hänen teki mieli teeleipiä.
Tässä lääketokkurassa kun minä
välillä olen, katsoin häntä kuin elävä
kysymysmerkki kun en aina
ymmärrä asioita enkä
ymmrrä suomenkieltä.
Teeleipiä? Tarkoitatko sconeseja?
Hän kun sitten taas rakastaa
kiusotella kanssani jaksoi toistella
ei kun teeleipiä.


Minäpä leivoin sitten hänen ollessa
poissa gluteenittomia sconeseja.
Kelpasivat muuten puoisolleni.









Ensiviikolla minulla taas työterveyslääkäri
Järvenpäässä.
Matkustan yhden tunnin takia Järvenpäähän asti täältä
Raaseporista.
Katsotaan mitä lääkäri tällä kertaa on mieltä
minun terveydestäni.



Mukavaa loppuviikkoa kaikille!




HALAUKSIN


Erica




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti