maanantai 19. maaliskuuta 2018





Heipä hei!


Tänään meidän pienimies täyttää 9 vuotta.
Synttäreitä juhlimme x 2 tulevana viikonloppuna.

Juhlia olen suunnitellut, parvekkeen siivonnut jo kevät kuntoon,
hyllykön mökille maalannut " omalla " kalkkimaalilla 
ja siihen pitäisi vielä ommella
"verho", jämäontelokuteista
olen mökille aloittanut maton virkkaamisen.
Ensiviikolla ajamme
mökille tekemään
mieheni kanssa suursiivouksen
ennen kuin me sitten lähdemme
viikonloppua viettämään.


Tänä viikonloppuna uskalsi isäntä ja poika vielä jäälle.
Minä pysyttelin turvallisesti rannalla.
Aurinko helli meitä vaikkakin
meillä mieletön tuuli ei se
ulkoilua haitannut.









Pääsiäiseksi on pienimies tilannut että isäntä lämmittää
paljun ja saunan. Saas nähdä tarkenevatko?
Miksi ei tarkenisi.
Muutama vuosi takaperin olivat paljussa
joululomalla.


Minä odotan kevättä.
Suuret on suunnitelmat mökille.
Minulla on tarkoitus ensinnäkin tehdä pientä pintaremonttia
mutta myöskin pihalle rakennella
kasvihuonetta jne.


IHANAA VIIKKOA KAIKILLE!



Halauksin




Erica





Ei kommentteja:

Lähetä kommentti