torstai 22. lokakuuta 2015







ONGELMA





Viikko etenee kovaa vauhtia kohti viikonloppua.


Onko teillä suunnitelmia viikonlopuksi?

Me käväistään maalla pikkumiehen kanssa.
Lähdemme vasta lauantaina tällä kertaa.


Tänään meillä ainakin täällä etelässä on aikamoinen tuuli.
Taivaskin on sen näköinen että kohta voisi tulla vaikka vettä.


Nyt minä tarvitsisin hieman apua.
Onko kellään teistä kokemusta leipoa pikkuleipiä ILMAN KANANMUNAA?
Onko lukijoideni joukossa ketään vegaania tai ketään jolle vegaaniruokavalio on tuttu?!
Vegaanithan leipovat ilman kananmunaa.

Lapsenlapsellani on nimittäin Halloween-juhlat ensi viikolla 
ja sinne on tulossa poika joka on kananmunalle allerginen.

Minun olisi takoitus tehdä pikkuleipiä jotka sitten koristelen muumioiksi.



Vinkkase minulle joku kiva resepti pikkuleivistä ilman kananmunaa 
jos sinulla sellainen löytyy.


Kiitän ja kumarran etukäteen :)



Makkarista tarjoan teille tänään kuvia :)





Tänään olen menossa ea-kurssille pienten lasten vanhemmille.
Monien kommentti kun kerroin osallistuvani tuohon kurssiin on ollut että
 minkä takia sinä menet tuollaiselle kurssille?!

Miksi en?

Olen kolunut monta ea ja ensihoito kurssia elämäni aikana mutta AINA on hyvä päivittää tietoja!

Urani aikana olen useammin antanut ea ohjeita ihmisille kuin joutunut niitä taitoja itse käyttämään.


Juteltiin isännän kanssa tässä eräs päivä elvytyksestä.
Totesin vaan että toivottavasti ei minun jalkojen juureen kukaan kupsahda elottomana sillä minä en jaksa painella 100-120 kertaa minuutissa.
Minähän en jaksa edes kastiketta veivata kasaan.
Käsistä menevät voimat täysin.
Minähän kupsahdan siihen viereen.

Oletteko te nähneet kaupoissa tai kaupungilla ollessanne defibrilaattoreita?!
Minä en ole bongannut ainakaan meidän kylillä missään.
Ehkä se on yleisempää isommissa kaupungeissa että niitä on ostoskeskuksissa ja tavarataloissa jne.












Toivotan kaikille mukavaa torstaita.












1 kommentti:

  1. Kaunis makkari! Tuollaiset kurssit eivät ole koskaan turhia. On hyvä tietää miten hädässä olevaa tulee auttaa.
    Meillä viikonloppuna tapetoidaan makuuhuoneen yksi seinä...:)

    VastaaPoista