lauantai 4. huhtikuuta 2015







Terveisiä mökiltä



Tänään olemme vaeltaneet pikkumiehen kanssa metsässä tuntitolkulla.
Istuskelimme kalliolla ja kuuntelimme pikkulintujen laulua.
Niin rauhoittavaa.
Sielu lepää.







Kukkia poimimme koiran pisutuslenkillä.















Mitäs pidätte minun tämänpäiväisestä kirpparilöydöstä?!
Kävimme Jalles Loppiksessa Tenholan kirkonkylässä. Ja kun silmäni osuivat tähän, oli minun aivan pakko saada se itselleni.
Tarina kertoo että tämä on peräisin Bonäsinkoululta täältä Tenholasta.



Toivottavasti teillä ollut rentouttava pääsiäispyhä tähän mennessä.



Kiitoksia teille ihanille kommenteistanne edelliseen postaukseeni.







Mukavaa lauantaita!



P.s olethan muistanut osallistua arvontaan joka minulla täällä blogissa?!








Erica






2 kommenttia:

  1. Aivan ihania keväisiä tunnelmia. :) Me olemme myös viettäneet pääsiäistä mökkitunnelmissa ja ulkoilmasta nauttien. <3

    VastaaPoista
  2. Ihanat leskenlehdet, niin keväiset ☺! Itse olen nähnyt vain yhden kukkivan leskenlehden tänä keväänä.

    Minulla on vastaava helmitaulu. Olen ostanut sen joskus Mäntyharjulla olevasta kirpparista. Se on kaunis!
    Mukavaa pääsiäisen jatkoa!

    VastaaPoista