maanantai 27. huhtikuuta 2015







Minä sitten sain diagnoosin Migreeni.
Moni on pyöritellyt silmiään kun kerroin mikä minua sitten loppujen lopuksi vaivasi.
En olisi itsekään uskonut. Mutta nyt uskon Lissun ommentin jälkeen että näinkin voi migreeni ilmetä.
Kiitoksia sinulle Lissu tästä tiedosta.

Minulla laukaisesvana tekijänä ilmeisesti sitten stressi!
Mitään tyypillisiä migreenioireita ei minulla koskaan ilmennyt. Asun henkilön kanssa jolla migreeni nuoruusiästä asti. Eikä mummini migreeni ilmennyt ollenkaan tällä lailla kuin minulla.
Kait nää meikäläisen vaivat sit johtuu tuosta " nuoresta isästäni " ( hymyilee ).
No käsilaukussa nenäsumute mukana tästä lähtien.




Mitähän olen tehnyt nämä päivät kun blogissa hiljaista.
Neljä päivää podin päänsärkyä.
Viikonloppuna aloitin hieman ompelemaan taas pitkästä aikaa.
Näillä kipeillä nivelillä se ei ihan mennyt kuin Strömsössä.
Eipä tuo haitannut.













Pihallakin tuli huonosta säästä huolimatta touhuttua hieman.
Joka päivä huomaa kuinka kukkapenkissä kukat kasvavat räjähtävää vauhtia.
Siitä tulee hyvälle mielelle.

Tiiättekö mitä?
Minä yritin tässä viimeviikolla naputtaa liiton sivuille minun sairaspäivät nyt kun ei työnantajani enään maksa " palkkaa".
Piti olla niin helppoa.
Jäsennumero ja sotu sinne vaan niin ja vot. Paskan marjat se mitään helppoa ollut.
Lukuisista yrityksistäni huolimatta se penteleen sivu ei minua päästänyt kirjautumissivua pidemmälle!!

Minullahan toooodellla huono muisti näiden kipujen ja lääkkeiden takia mutta kuulkaas oman jäsennumeroni olen oppinut ulkoa. Numeron josta minulla ei aikaisemmin ole ollut mitään tietoakaan mikä se on.
Pankkitunnustanikaan en aina muista ;).

Eilen sitten saatuani uuden tunnussanan liitosta, nakuttelin päivät koneelle.
Niin ja sitten ne liitteet...... jep jep. No sain minä ne sinne sitten vihdoin ja viimein hakemukseen mukaan.







Vielä on muutama päivä aikaa osallistua arvontaan!










Mukavaa alkanutta viikkoa!












1 kommentti:

  1. Kivan näköisiä ompeluksia vain teit :) toivotaan että päänsäryt saa huutia!!!

    VastaaPoista