tiistai 31. maaliskuuta 2015







Kehys




MInulla oli kehys joka oli kooltaan noin 50 x 150. Sahasin sen pienemmäksi.
Sen jälkeen käsittelin sen ensiksi tummanruskealla jonka jälkeen kahteen kertaan valkoista.
Alkuperäinen tarkoitus oli että teen siitä pienemmän peilin mutta saa nähdä mitä siitä loppupeleissä tulee.







Hioin hieman sitä tummaa esille.
Olohuone on mainio paikka maalailla ja hioa ;).



Lunta saatiin aika reippaasti eilen. Nyt ulkona ihanan märkää, loskaista.
Kumpparit ovat kova sana nyt.


Huusholli vaatisi siivousta mutta missähän minun taloudenhoitaja piileskelee.
Yön nukuin huonosti. Ei montaa tuntia unta. Säryt selässä ja alaraajoissa sietämättömät.
Penteleen välilevy.

Huomenna teen pyhän ruokaostokset valmiiksi.
Minulla oma "hovikuljettaja". Vanhemmalla pojalla yo-kirjoitukset ohi joten hän toimii minulla kuljettajana kun itselläni menee tunto raajoista istuessa. En siis mielellään aja autoa.
Niin ja olenhan pienessä pillerihuurussa 24/7. Huomio ja keskittymiskyky lähes nollassa.




Pikkumies tilasi pinaattilettuja, joten minun on kai alettava sellaisia paistelemaan ;)







Voikaa hyvin!





Erica






Ei kommentteja:

Lähetä kommentti