sunnuntai 15. kesäkuuta 2014

Uskaltaako sitä iloita kun aamu valkeni aurinkoisena, että tästä päivästä tulee aurinkoinen ja lämmin?!
Hieman minua arvelluttaa tuo että tästä päivästä ( koko ) tulee kaunis sillä heräsin mielettömällä pääsäryllä!
Minä olen sellainen "sääennustaja". Tiedän milloin säät muuttuvat, milloin tulee kosteata ja milloin alkaa ukonilma. Tämä tämän päiväinen päänsärky ei siis lupaa hyvää.......
No, voihan se olla muutakin.......










Kuvassa näkyvä kori ja tyynynpäälliset ovat H&M Homesta kotiin klikatut.
Minulla tällä hetkellä joku harmaa kausi ;).










Tyttärelläni ja hänen avokilla oli kiva lentomatka tänään. 20 minuuttia koneessa ja pikku W halusikin jo kotiin. Sää oli ollut niin kirkas että olivat nähneet Tammisaaren kun lensivät tästä yli. Meillä helmikuussa oli huono säkä kun sää oli pilvinen ja sumuinen että emme lentäessä nähneet maata kun vasta Britteinsaarten rannikolla.









Tämä ihanan pehmonen viltti oli klikattava kotiin. Ihanan pehmeä. Vielä. Saas nähdä millaiseksi tulee kun sen ensimmäistä kertaa pesasee.










Mitä minä keksin tehdä tämän meidän pikkumiehen kanssa nämä 10 päivää kun W on Bexhillissä?! Kun meidän ukolla niin paha ikävä. Minun ehdotukset eivät ole oikein saaneet kannatusta.
Tiistaina ollaan menossa tarhakaverin luokse leikkimään. Ehkä se hieman lieventää noita ikäviä?! Ainakin hetkeksi.







Ai niin muuten..... takapiha urakka on suoritettu. Piha raivattu. Tilaa sinne tuli runsaasti lisää. Kompostin rakennus urakka alkaa heti kun isäntä saa puutavarat raahattua kotiin. Taidan joutua potkimaan hieman persuksiin jotta hän saisi aikaiseksi sen että hän lähtisi Rautiassa käymässä, hakemassa minulle ne puutavarat.


.











Nyt ulos nauttimaan tuosta oudosta valoilmiöstä taivaalla.





Aurinkoa päivääsi !









4 kommenttia:

  1. Poikkesimme eilen Tammisaaressa...ostin takinkin..:))

    VastaaPoista
  2. Kauniita kuvia, nätisti sopii harmaan sävyt teille! Täällä oli kaunis kesäpävä ja pihalla riittikin puuhaa. Toivottavasti keksitte kivoja puuhia, rakentakaa maja :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Majan herra haluaisikin rakentaa....... puuhun! Miten minä puuhun pääsen rakentamaan ;).
      Majan on oltava "korkealla" jotta ei roistot pääse sinne ;).
      Ollaan oltu ötökkä jahdissa ja tutkiskeltu niitä. Ollaan oltu viidakossa leijonia juostu pakoon ;).

      Poista