tiistai 20. elokuuta 2013

Huomenta vaan kaikille!

Itse olen kyllä jo seitsemän pintaan raahautunut ylös sängystä vaikka juuri aamulla minua väsyttääkin ja voisin nukkua. Yritän noudattaa lääkärin neuvoja jonka mukaan fibromyalgikoilla tulisi olla " normaali " elämänrytmi. Samoihin aikoihin ylös, syödä samoihin aikoihin..... you know. Aina tosin meikäläinen ei onnistu tuota rytmitystä pitämään. Varsinkin tuo illalla nukkumaan meno :(. Kun ei vaan saa nukuttua kun jomottaa ja kolottaa ja selän takia joutuu etsimään sitä oikeaa nukkumisasentoa. Minä kukun hereillä monasti vielä yhden- kahden maissa vaikka lääkkeiden pitäisi hoitaa se että pää pimenisi ;).






Tuo teksti tuossa kaapissa on tarra. Valitettavasti en muista mistä olen sen joskus aikoinani tilannut :(. Luulin muistaneeni mutta sillä sivulla ei tuota tarraa löydy.

Tänään olen ajatellut raahautua metsään ihmettelemään ;). Josko sieltä saisi mukaansa pakkaseen vietävää.



Ihanaa keskiviikkoa kaikille!






3 kommenttia:

  1. Wautsi miten mahtavan kaappivanhus ja hento teksti kruunaa sen!

    VastaaPoista
  2. On teillä niiin ihania huonekaluja! Tuo edellisen postauksen sivupöytä ja tämä suloinen kaappi. Tuo tarra onkin huippukiva, olispa kiva löytää vastaava jostain..
    Haleja ja hymyjä viikkoosi:)

    VastaaPoista