maanantai 17. toukokuuta 2021

Uusi viikko lähtenyt käyntiin

 


Hei taas ihanat blogini pariin eksyvät ja lukijani jos teitä on enään täällä.

Tänään pääsen taas vihdoin fysioakustiseen tuoliin rentoutumaan. Saan tämän fibron takia jäykän ja kipeän kroppani rentoutumaan. Edellisestä kerrasta on jo yli viikkoa.

Viime yönä en taaskaan saanut kunnolla nukuttua kipujeni takia. Tekisin mitä vaan jos pääsisin näistä minua jo vuosia vaivanneista kivuista. Tammikuisen liukastumisen jälkeen minua on myöskin vaivannut sietämättömät hermosäryt vasemmassa kädessäni joka johtuu kystasta joka ilmestynyt painamaan Th1 hermojuurta, Tämä aiheuttaa kipujen lisäksi puutumista ja tunnottomuutta kolmessa sormessa.

Ensiviikolla neurokirurgi soittaa minulle Töölön neurokirurgiselta.Katsotaan mitä hän osaa minulle kertoa. Onko minun elettävä tämän kanssa vai onko tulossa leikkaus. Time will tell.


Ensiviikolla olemme suunnitelleet tekevämme taas päiväreissun Raisioon. Minä teen pienen piipahduksen Ikeaan ja Rustaan sekä muutaman vaateliikkeeseen. Isäntä ja poika käyvät sitten toisissa liikkeissä. Heitä kun ei oikein nuo tuollaiset minua kiinnostavat liikkeet kiinnosta.





















Kivaa uutta viikkoa



Halauksin



 Erica




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti