maanantai 26. huhtikuuta 2021



Hei Ihanat lukijani ja blogini pariin eksyvät!


Tällä viikolla onkin kalenterissa kasa merkintöjä mitä minun tulisi muistaa. Se ei aina ole helppoa kun kivut valtaavat pääsi tai kun sinulla fibrosumua. Silloin ei mikään oikein tahdo pelittää. Onneksi minulla puhelimessa kalenterimuistutus. Ilman sitä minä en aina muistaisi tapaamisia yms.


Tuon hyllyn joka näkyy kuvasa Markör tv-kaapin yllä, olen tehnyt vanhasta pöydänlevystä. Ja hyllynpidikkeet olen vuosia sitten väsänyt kasaan


Markör tv-kaapin olemme vuosia sitten " kavenaneet" ja se toimii minulla nyt liinavaatekaappina. En halunut että se myydään tai heitetään menemään vaan sen me sahasimme kahtia jolloin se ei ole niin syvä.











 






 




Kivaa päivää just sulle




Halauksin



 Erica



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti