perjantai 6. maaliskuuta 2020

Viikonloppu ovella




Heips kaikille!
Kohta jo viikonloppu.
Tällä viikolla olen ompelun ja virkkaammisen lisäksi raivannut ukon huonetta.
Tämä on viimeinen huone joka joutui minun raivaamaksi.
Ja voi luoja mikä määrä leluja ukolla on. Legoja arkullinen, junaratoja, Nerf asseita ja muita leluja.
Nyt otti äippä ja raahasi huoneesta kaikki junaratalaatikot. Jäljelle jäi Lego arkku ja Nerfit.
Hieman sanomista sain osakseni mutta ei se haittaa. Enhän minä niitä leluja pois heittänyt vaan raivasin pois huoneesta.

Onko teillä suunnitelmia viikonlopuksi?
Meillä ei ole mitään ihmeempää.
Käyn siivoamassa mökin sillä sinne on tulossa uudet vuokralaiset.
Veljeni mökki on ollut vuokrattuna jokainen viikonloppu ja viikolla siitä lähtien kun hän sen laittoi vuokralle Airb&b sivustolle.
Kesäksi se on vuokrattu pidemmäksi aikaa.
Onneksi sillä minä olen nyt juossut siellä ja siivonnut ja pedannut puhtaat petivaatteet, täyttänyt polttopuut ja raahannut vettä kaivosta ja täyttänyt paljun sekä pesuvedet jokaikinen viikko. Välillä kaksi tai jopa kolme kertaa viikossa.
Minut on näet nimetty mökin talomieheksi ja monet vuokralaiset ovat minuun yhteydessä jos on jotakin. Olen ottamassa vieraat vastaan ja jos joku haluaa että palju ja sauna on lämmitetty kun he tulevat mökille, huolehdin lämmittämisestä. Ja siinä minulla menee kahdesta koleen tuntiin.
Sairaseläkkeellä on kiiristä.



















Kivaa viikonloppua!





halauksin



Erica




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti