sunnuntai 27. lokakuuta 2019

Lokakuun viimeisiä päiviä



Hei ihanat!

Täällä meillä kaikki ennallaan. Arki rullaa minun sairasteluistani huolimatta.

Puikoilla sukkia ja lapasia.
Olen juuri saanut valmiiksi villapaidan lisäksi poikani koiralle villapaidan.

Kotona tekisi mieli hieman taas uudistaa sisustusta.
Kunhan maltan laskea puikot käsistäni niin eiköhän tuokin toteudu.

Joko teillä on jouluvalot, -tähdet otettu esille?
Meillä ei vielä.
Sain tosin isännän etsimään minulle meidän joululaatikon missä minulla kaikki jouluvalot.
Hän kyllä kertoi minulle että vielä et sitten laittele mitään jouluvaloja.















Valoa alkavaan viikkoosi!




Halauksin

Erica







2 kommenttia:

  1. Eihän meillä nyt jouluvaloja vielä ole....ne on kausivaloja, joita meillä, joka nurkassa jo palaa..:))

    VastaaPoista
  2. Vielä ei ole jouluvaloja tai muitakaan koristeita, kynttilöitä toki polteltu joka ilta.
    Mukavaa viikonloppua ♥

    VastaaPoista