maanantai 1. huhtikuuta 2019

Uusi viikko ja uusi kuukausi

Huomenta ihanaiset!

Huhtikuu!
Ajatella.
Täällä heräsimme jo ennen kukonlaulua.
Tai siis ennen kellon herättämistä.

Minulla ovat yöt alkaneet sujua paremmin kiitos uusien lääkkeiden. Enään en vaeltele hereillä kiitos kipujeni vaan pystyn nukkumaan. Kroppa pystyy rentoutumaan.
Ette tiedäkkään miten ihana on tunne kun vihdoin monen vuoden unettomien öiden jälkeen olen saanut nukutuksi kunnolla.
Ainoa miinus on taas se että aamuisin olen kuin vaeltava aave. En millään meinaa saada itseäni hereille,




Viime viikolla teimme pienen retken perheen kanssa Raisioon.
Meillä on tapana aina silloin tällöin ajella sinne ostoksille.

Tällä kertaa löysin JYSKistä tälläiset suloiset pöytävalaisimet.
Eivätkö olekin suloiset?





Samaisella reissulla saimme vihdoin ostettua meille uuden tietokoneen.
Minulla itselläni on cromebook ja ipad mutta en oikein ole niiden laitteiden ystävä. Niihin kun ei saa ladattua kaikkia niitä ohjelmia joita minä tarvitsen.

Pojallekin saimme ostettua kevät vaatteita ja tossuja Stadiumista ja XXL:stä.
Sekä kaikkea muuta pientä.

Ja pitkääpä itsestänne kiinni.....EN KÄYNYT IKEASSA!!!
Seuraavalla kerralla sitten 😊.








Kohta vaatteet päälle ja poika kouluun.
Itselläni on fysioterapiaa jonka jälkeen on toimintaterapiaa
Nyt huhtikuussa tulee kuluneeksi kaksi vuotta kaularanganleikkauksestani jolloin minulle laitettiin uusi välilevy. Valitettavasti jäi minulle hermojuurivaurio jonka kanssa saan elää.
Fysioterapialla yritetään helpottaa elämääni näiden kroonistn kipujeni kanssa.
Päivä kerrallan.




Voimia viikkoosi!



Halauksin

Erica 





Ei kommentteja:

Lähetä kommentti