keskiviikko 17. huhtikuuta 2019


Puuhasteluja

Hei vaan kaikille!
Täällä ollaan puuhasteltu kaikenlaista. Minä sain päähäni taas mielestäni aivan loistavan idean ( mieheni mielestä ei niin loistava ). Nimittäin TV kaapin tuunauksen. IKEAN Markör TV-kaappihan on aika massiivinen ja syvä. Minä olen siihen kiintynyt siksi että tv:n saa piiloon mutta minusta se on ollu aivan liian massiivinen. Vaihtoehtona on ollut uuden kaapin rakentaminen ( jossa myös ovet ) tai sitten tämän kaapin laihdutusleikkaus. Päätös oli laihdutusleikkaus. Me siis otimme ja sahasimme kaapista reilun palan pois. Nyt hän on sievät 40 cm syvä. Tilaa tuli olohuoneeseen reilusti lisää.







Eilen kävimme sitten Raisiossa hakemassa sen minun Tori.fi:stä ostamani liinavaatekaapin. Se on väriltään vähemmän ihanan myrkynvihreä. Tänään aloitan projektin värinpoiston.
Ajattelin että jätän yläpinnan puunväriseksi. Mutta vetolaatikoiden ja ovien ja itse kaapin väri on vielä hakusessa. Valkoinen? Harmaa? Vaiko Musta?
Siinä minulla onkin pohdiskelemista.

Tänään tai huomenna haemme kotiin sen uuden olohuoneenpöydän josta minä minä myös poistan sen ihanan punaisen värin.


Tänä pääsiäisenä emme tee mitään erikoista, Mies töissä. Voi olla että menen auttamaan veljeäni mökin ehostamisessa ennen myyntiin laittamista. Tai sitten vaan tuunailen huonekaluja ja olen.








Kiitoksia ihanista kommenteista edellisiin postauksiini ♡

Ihanaa alkavaa pyhää kaikille!

Halauksin

Erica  ♡





Ei kommentteja:

Lähetä kommentti