torstai 11. huhtikuuta 2019

Kohti viikonloppua

Hei taas kaikille!
Toivottavasti arjen kiireet eivät ole vieneet teiltä voimat kokonaan.
Kohta on taas viikonloppu ja kaikki ne jotka eivät tee vuorotyötä voivat hengähtää.
Minä olen taas tänä viikonloppuna yksin pojan kanssa kun isäntä töissä.

Ensi viikolla olemme menossa Raisioon taas ostoksille. Tällä kertaa minä piipahdan "pikaisesti" IKEAssa kun isäntä menee pojan kanssa HOP LOPiin 😎.

Kuinka moni teistä kuvaa kameralla?
Minä kuvasin ennen kameralla mutta nyt viime vuodet olen kuvannut puhelimellani.
Olen tässä pähkäillyt ostaako uuden kameran vaiko uuden puhelimen jossa parempi kamera.
Kumpi on fixumpi vaihtoehto?
Puhelimiakin on pilvin pimein.
Tällä hetkellä minulla on käytössä Iphone 6s plus ja olen ollut ihan tyytyväinen.
Silti ......

Täytyy miettiä tuota asiaa oikein kunnolla ennen kuin teen päätökseni.









Tänään minulla siivouspäivä.
Käyn läpi koko hela huushollin.
Annan pölyille kyytiä.
Onneksi huomenna on fysioterapia.
Pääsen fysioakustiseentuoliin rentoutumaan ja rentouttamaan lihaksiani jotka tämän päiväisen siivouksen takia kipeytyvät niin että huomenna en pääse sängystä ylös.
Tälläistä tämä elämä fibromyalgian kanssa on.














Toivottavasti ette ole peittyneet lumen alle.
Me täällä etelässä olemme säästyneet lumipeitteestä. Lunta kyllä on satanut mutta se suli saman tien kun se maahan laskeutui.






Ihanaa torstaita!



Halauksin
Erica




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti