perjantai 12. lokakuuta 2018





Lokakuu ja lämpöä riittää vielä




Hei taas pitkästä aikaa kaikille!

Ei uskoisi että olemme jo lokakuussa. Päivät meillä täällä etelässä todella lämpimät vielä.
Tänään katsoin mittaria noustuani ylös seitsemän pintaan niin se näytti + 10 astetta.

Minulla on aika kulunut maalaamisen merkeissä.
Olen eteisessä maalannut yhden seinän harmaaksi, samoin olohuoneessa.
Vanhan IKEAn lipaston maalasin tumman harmaaksi jotta se sopisi paremmin olohuoneeseen tapetoidulle seinälle.







Tiistiaina piipahdin Järvenpäässä työterveydessä.
Matkaa minulla menee kaksi tuntia per siivu.
Matkaan lähdin vähän vaille kymmenen aamulla ja kotona olin takaisin neljän jälkeen
iltapäivällä.
Tuon reissun jälkeen on selkäni taas kipeytynyt pahasti ja olen joutunut turvautumaan TAAS
vahvoihin kipulääkkeisiin.
Yöt valvon kun leposärky jotain niin kamalaa ja sietämätöntä.
Voisin sahata alaraajani pois ristiselän korkeudelta.
Mutta kyllä tämä tästä.
Kyllä ne kivut joskus helpottuvat.










Tämän kuvassa näkyvän kellon löysimme aivan vahingossa Lohjan Kodin Tavaratalosta.
Oli aivan pakko ostaa sillä mielestäni se sopii tuohon lipsaton päälle.






Iltaisin olen käpertynyt sohvalle kutimien kanssa. Tuotantoa on joknin verran :).
Pojalle muutamat villasukat sekä heijastinlangasta muutmat tumput.
Itselleni kudoin pipon ja aina oikein kolmioliinan. Tai itseasiassa kaksi sellaista.

Pitkälti yli 1,5 vuotta sitten aloittamani torkkupeittokin valmistui vihdoin.
Nyt on isännällä peitto johon kietoutua niin ei iltaisin tarvitse palella telkkaria katsellessa. Hih...


















Ihanaa viikonloppua!



Halauksin

Erica  💕







2 kommenttia:

  1. Selkäkivut on pahoja, toivottavasti voit jo paremmin. Kysyisin että millaisesta heijastinlangasta neuloit? Onko langassa yhtään villaa? Itse miettinyt mutta en vielä ole lankaa ostanut.

    VastaaPoista
  2. Kiitos kyllä nämä kivut pikku hiljaa antavat periksi :).
    Neulon Novitan Hohde langasta jossa on 62% villaa 21% polyamidia ja 17% polyesteria ( heijastava kuitu). Lanka on yhtä paksua kuin 7 veljestä lanka. Kerässä 100g. Olen tyytyväinen tähän lannkaan sillä siitä valmistetut tuotteet voidaan pestä koneessa 40 asteessa.

    VastaaPoista