tiistai 10. heinäkuuta 2018

Pieni Hiljaisuus Blogissa Taas


Heipä hei kaikille!

Tässä on taas vierähtänyt tovi sitten viime postauksen.
Jotenkin sitä ei vaan oikein kerkiä tietokonetta aukaisemaan 
ja päivityksiä tekemään.
Instagram sujuu niin paljon  helpommin.

Toivottavasti olette nauttineet kesästä.

Minä otin ja täytin tasavuosia viimeviikolla.
Pakkasimme kassit ja lähdfimme Itä-Suomeen.
Imatralla vietimme viikonlopun.
Mutta jos olisin tiennyt etukäteen että siellä
oli Imatranajot en olisi kyseisenä viikonloppuna siellä käynyt.
Kerkesimme käväistä entisessä kotikaupungissani
Lappeerannassakin. Kaupunki on muuttunut niin
paljon sitten 70-luvun jolloin siellä asuin.
Siitäkin huolimatta minusta on aina
yhtä mukava käväistä siellä.
Minulle tulee jotenkin niin kotoinen olo siellä.

Olen vieläkin työkyvyn kartoituksessa.
No kaikkien testejen jälkeen ei 
lupaavalta minun kohdallani näytä.
Jos ihan rehellisiä ollaan niin syvällä sisimmässäni olen sen jo tiedostanut.





Tänään sain päähäni viimein aloittaa tekemään taulua joka minun piti jo viimevuonna tehdä.
Jostakin syystä en sitä silloin saanut aikaiseksi.
Mutta siis vihdoin tänään.
Ja kuten minulla yleensä niin ei sitten sekään sujunut kuin Strömsössä.




Vanhoihin kehyksiin kiinnitin kankaalla päällystetyn pahvin.
Kankaan maalasin kalkkimaalilla mustaksi.
Lyijykynällä varovasti hahmottelin kuvan/tekstin.
Sitten ei kun taululiidulla töihin.
Vielä pitäisi saada taulu viimeisteltyä.




Kerran tänään ollut sateinen päivä päätin pitää pienen pyykkipäivän.
Petivaatteet vaihdettu kaikissa sängyissä.
Tyynyliinat ja muut liinat silitetty.









Ihanaa alkanutta viikkoa kaikille.
















Ei kommentteja:

Lähetä kommentti