lauantai 5. toukokuuta 2018

Iiiihana lämpö


Hei ihanaiset!

Tänään nousin taas ennen kukonlaulua.
Oikeasti. Nousin ennen kuin siskoni kukko alkoi
pitämään konserttiaan.

Nousin hiljaa ylös ja puin päälleni aamutakin.
Keitin itselleni aamukahvit ja tein aamupalaa.
Ulkona oli aamulla jo ihanan lämmin joten nautin aamupalaa terassilla, nautiskellen hiljaisuudesta.
Tai no, linnunlaulusta ja puron solinasta.
Rentouttavaa.
Ihanaa omaa aikaa itselleni.


Tänään olemme saaneet todellakin nauttia lämmöstä ja auringosta.
Varjossa meillä +18.
Mitään isompia hommia ei ole pystynyt tekemään.
Hiki vain valunut selkää pitkin.

















Olen minä kerinnyt muutakin kuin vaan pihatöitä tehdä mökkiviikonlopun aikana.
Olen nimittäin maalannut takan muuria.
Nyt on minulla hienot valkoiset raidat hiuksissa.

Huomenna kotiin pyykkiä pesemään.
Torstaina takaisin.
Silloin voi vain nauttia.
Enään ei ole pihatöitä.
Hieman puita pitäisi tehdä mutta sen
saa isäntä hoitaa tällä kertaa.

Toivottavasti teilläkin ollut ihana viikonloppu.

Kiitoksia teille muuten kivoista kommenteistanne koskien minun Makramee töitäni.










ILOA UUTEEN VIIKKOON!






Halauksin Erica ♡






Ei kommentteja:

Lähetä kommentti