sunnuntai 29. huhtikuuta 2018

Mullan tonkimisen lomassa vähän muutakin


Heipä hei!

Onkos teillä ollut mukava viikonloppu?
Minä nousin taas aikaisin, keitin itselleni kahvit ja menin terassille nauttimaan
aamukahvista muiden vielä nukkkuessa

Meillä ollut ihanaa täällä mökillä vaikkakin
olemme pihalla raataneet.
Äidilleni kävimme myös rakentamassa 
kehikon johon hänelle tulee kasvimaa.
Vajaa puolisen metriä maasta niin ei hänen tarvitse vanhana ihmisenä
mennä niin kyyryyn kasvimaata peratessa.

Olen taas tehnyt makramee töitä sillä minulle
alkoi satamaan tilauksia.





Saankin kohta tehdä uuden lankatilauksen itselleni kun tätä
punoskudetta on mennyt aika hyvin näihin
minun makrameetöihini.





 Alkusuunnitelma oli yksi sydän mutta kuten aina muuttuu minulla
suunnitelmat työn edetessä.
Ei tuo nyt niin hassu kahdella sydämelläkään ole.
Seuraavaksi suunnitelmissa kolmen sydämen makrameetyö.








IHANAA SUNNUNTAITA KAIKILLE!





Halauksin  Erica  ♡



5 kommenttia:

  1. Onpas hurmaavia nämä sun makrameetyöt! <3

    Kivaa sunnuntaita sinne ja mukavia puuhia pihatöiden parissa :)

    VastaaPoista
  2. Moi, mistä voisin löytää tuon sydän makrameen ohjeen, se on ihana?

    VastaaPoista