sunnuntai 22. huhtikuuta 2018



Heipä hei kaikille!

Olemme juuri kotiutuneet 
rentouttavalta mökkiviikonlopulta.
Toivottavasti myös teillä
ollut ihana 
viikonloppu.

Vaikkakin
oli kova tuuli ei se meitä haitannut.
Pihalla jatkoimme siivoamista ja
pihan kuntoon laittamista.
Pojat lämmittivät
jopa paljun viikonloppuna.
Minä valitettavasti en
voi sellaisessa kylpeä
kun en kestä nopeita lämpötilan
vaihteluita.

Siellä pihalla
puuhastellessa ajatukset
jo karkailivat kesään.





Minulla on iso kasa vanhoja ikkunoita
jotka ovat odottaneet
pitkään itselleen uutta tarkoitusta.
Suunnitelmia on ollut
monia.
Tänä kesänä rakennan sitten sen "kasvihuoneen".
Materiaalit sitä varten ovat jo hankittuna.





Saankohan minä kaiken tänä kesänä tehtyä 
mitä olen suunnitellut?!
No, en ota stressiä jos kaikki ei toteudu
heti tänä vuonna.
Asia kerrallaan.





Minun uusi "villitys" on makrameen teko.
Isäntä tokaisi minulle kun toin
kasan keppejä kävelylenkiltäni ; nyt kun meillä
ei enään ole koiraa joka
raahaa keppejä kotiin
niin vaimo raahaa.



Nyt alkaakin selkä
särkeä sen verran
että minun on aivan pakko
lopettaa tämä istuminen,
joten toivotan teille
mukavaa sunnuntai-iltaa.




Halauksin


Erica





Ei kommentteja:

Lähetä kommentti