torstai 28. heinäkuuta 2016









Viikko lähenee loppuaan



Tänään minulla talo täynnä Tasmaanian tuholaisia.
Meno ollut kova heti aamusta.

Odotan jo kovin että näiden kahden ylimääräisen lapsen äiti tulee
ja hakee heidät kotiin.

Olen hengähdystauon tarpeessa.


Minä kerään Pinterestiin kaikenlaisia ideoita mitä lähteä testaamaan.
Löysin aika kivan idean tehdä linnuille ruokapaikka
vanhoista lautasista.

Käväisin avokkini kanssa Emmauksessa
hakemassa muutaman lautasen joista aloin
väsäämään tipuille ravintolaa.





Tuolta voi käydä katsomassa miten sellaisen
väsää kasaan jos kiinnostuit asiasta.
Löytyy otsikon DIY alta.

Oman lopputulokseni näytän myöhemmin täällä blogissa.

Toinen kiva idea on tehdä sormuksia, korvakoruja, rannekoruja ja riipuksia yms.
vanhoista hopealusikoista.
Minulla tuuri kun pojallani kaikki tarvittavat
tillbehöörit korujen tekoon kultaseppäopiskelujen jäljiltä.

Onneksi olen säästänyt kaikenmaailman hopealusikoita ja -haarukoita.
Korujen valmistus on jo täällä alkanut :).

Miten sellaiset valmistetaan löytyy myös samaisen DIY otsikon alta.





Nyt haluan toivottaa kaikille teille jotka
eksytte blogiini mukavaa loppuviikkoa.








Ei kommentteja:

Lähetä kommentti