torstai 7. heinäkuuta 2016





Hieman terapiaa



Heinäkuu jo meneillään.
Tänään sataa vettä ja on koleaa.

Olen pitkän tauon jälkeen taas alkanut virkkaamaan mattoja.
Se on minulle näemmä hyvää terapiaa.
Ajatukset pysyvät virkkaamisessa.
Kaikki masentava pysyy poissa mielestä.







Materiaali josta olen tämän maton virkannut on kierrätettyä t-paitakangasta jota löysin Kodintavaratalosta.
Nyt kun olen tätä testannut tiedän että ontelokude on napakampaa.






Aloitin jo toisen maton virkkaamisen tästä kierrätysmateriaalista jota minulle vielä jäi.
Mutta aivan varmasti virkkaan seuraavan ontelokuteesta ;).
Kokeilen tällä kertaa Aura-maton virkkaamista.





Saas nähdä josko siitä mitään tulee.
Toistaiseksi ainakin näyttää siltä että se muistuttaa mattoa :).





Kiitoksia teille ihanille kommenteistanne edelliseen postaukseeni.
Olette ihania <3






Voimia päivääsi!







Ei kommentteja:

Lähetä kommentti