torstai 11. helmikuuta 2016




112 päivä


Meillä Raaseporissa Tammisaaren palolaitoksella järjesti Läsi-Uudenmaan pelastuslaitos ja Tammisaaren 
VPK tapahtuman asemalla.

Käväisimme pikkumiehen kanssa katsomassa
Paloautoja,ambulansseja,veneitä,mönkijöitä 
ja kaikkea mitä pelastuslaitoksella löytyy.
Pikkumies kaverin kanssa kävivät elvyttämässä, laskivat tankoa pitkin alas,
tutkivat aivan kaiken.
Sammuttivat myös palon käsisammuttimella.

Mamma taas jäi suustansa kiinni kun tapasi vanhoja brankkari tuttuja joita ei miesmuistiin
ollut tavannut. Kolme tuntia me ukon kanssa olimme laitoksella.










Minä halusin piristää itseäi tulppaanikimpulla
tänään.
Sain lääkäriltä eilen puhelun.
Pitkän sellaisen.
Gluteenitondietti on auttaut siihen että B12 vitamiiniarvot ovat nousseet.
Mutta.....minulla verikokeiden mukaan RIISITAUTI!!
Siis MITÄ?!
Popsin siis suuria määriä D-vitamiinia kaiken ruoasta saamani D-vitamiinin lisäksi.
Nyt lääkäri epäilee että minulla joku geneettinen poikkeama jonka takia minun kroppa vanhus ei toimi ihan niin kuin pitäisi.


Nyt sitten muutettiin hivenaineiden, foolihappojen ja muiden vitamiinien määriä.
Uudet labrat sitten taas kolmen kuukauden päästä.


Nyt pitäisi pukea ulkovaatteet niskaan sillä
tuo minun terapeuttini, koira, haluaa pihalle.



Mukavaa iltaa!


Halauksin Erica


1 kommentti:

  1. Kiva postaus ja ihana blogi. Löysin tänne eka kerran ja liityin heti lukijaksi. Ois kiva jos haluaisit tulla vasta vierailulle Aurinkokujallekkin.

    VastaaPoista