lauantai 29. elokuuta 2015








Leppoisa lauantai




Olemme pojan kanssa pötköttäneet pitkään sängyssä.
Aloitettu tämä lauantai hitaasti.
Nautittu pitkä aamupala.


Viimeyönä kuu valaisi koko pihapiirin.
Oli tavallaan aika karmiva fiilis.
Olet keskellä metsää.
Iso pelottava kuu katelee puiden lomasta ja valaisee pellot ja matkan päässä näkyvän talon.
Vallitsee totaalinen hiljaisuus.
Lepakot vilisevät pääsi yläpuolella.

Jotain postitiivista niin ei pihavaloja tarvinnut laittaa päälle mentäessä huussiin :).








Mökin vierellä virtaava joki virtaa taas.
Tämä pieni sade joka ollaan nyt saatu riitti täyttääkseen sen.







Piipahdin siskoni luona eilen. Siinä pihassa seistessäni minulle tuli outu tunne että minua jokin tuijottaa pääni yläpuolella, joten katsoin ylös.
Oikeassa minä olin.
Siellä oli jokin joka minua tuijotti.
Yksi siskoni kissoista.







Leppoisaa lauantaita sinulle!








Ei kommentteja:

Lähetä kommentti