sunnuntai 12. heinäkuuta 2015









UPS....


Minullapa on ollut piiiitkä tauko tässä bloggaamisessa.

Monta kertaa olen ajatellut koneelle tulla mutta se vaan on jäänyt.
Instassa olen enemmän postaillut vaikka ei sekään joka päiväistä.

Päivät ne vaan hurahtavat ohitseni, ilman että huomaakaan.
Vuoden vanhempi olen taas ja toivottavasti tämä ikä tuo sitä viisautta mukanaan.


Minulla ollut täällä kotona rankkaa aikaa. Ei pelkästään sairastelun kanssa vaan näissä kemioissa.
En viitsii näistä ongelmista sen enempää kirjoitella jotta blogini täyttyisi pelkästään valituksista ;).

Huhtikuun lopulla minulle ilmestynyt migreeni tuli sitten jäädäkseen.
( näillä näkymin )
Kolmen viikon välein ( noin ) olen saanut todella vaikeita " kohtauksia " joiden kanssa taistelen viikon verran.




Kotona huonekalut vaihdelleet paikkaa taas vaihteeksi. Hih....












Värimaailma edelleen se sama vanha harmaa-valkoinen.
Tosin mukaan on taas ilmestynyt ripaus sinistä.













Ehkä saan napattua itseäni niskasta ja tehdä näitä postauksia useammin kuin tähän mennessä.










Oikein mahtavaa alkavaa viikkoa!











1 kommentti:

  1. Kiva että jaksat kuitenkin puljata kotia niin saat kaiken kivun keskellä jotain mukavaakin tekemistä! <3

    VastaaPoista