keskiviikko 21. tammikuuta 2015



Koira pisutettu ja aamukahvit juotu ennen isännän herättämistä.
Pikku mies saa nukkua niin pitkään kun haluaa kun kerran kuumeinen.



Olohuoneessa vallitse kaaos.
Tämä tyttö sai päähänsä että olohuoneeseen tuodaan taas ruoka pöytä.
Nyt keittiössä oleva pöytä saa siirtyä olohuoneeseen ja eräs vanha kuudenhengen pöytä pienen tuunauksen jälkeen siirtyy tuohon meidän " isoon " keittiöön ;).

Suunnitelmissani on lyhentää se pöytä.
Kunhan flunssa tästä häviää, alan sahailemaan pöytää.
Se on kanssa maalattava uudestaan sillä se on meillä ollut tuolla lasitetulla terassilla ympäri vuoden.







Nyt minulla pöydän paikalla tilapäisesti tuo ompelukonepöytä, jolle saan keksiä uuden paikan .






Muutaman tuolinkin saan maalata uudestaan. Miettii tässä värivaihtoehtoja. Olen hurahtanut harmaaseen. Minä joka olen yleensä maalannut  kaiken valkoiseksi. Mutta minun mielestäni harmaa tuo kivan kontrastin kaiken valkoisen keskelle.
Isäntä taas riemastuu kun olohuone muuttuu maalipajaksi ;). Hih!
Minähän EN odota kevääseen/kesään jotta voisi pihalla  maalailla. No Way!
Jos kerran intoa alkaa taas olemaan ja kunhan kunto tästä kohenee niin alkaa meikäläisen projekti.
PISTE.

Meikäläinen on Instagramissa ja Pinterestissä kattellut inspiroivia sisustuskuvia.
Minua niin  #"#!!!  harmittaa että sairauteni mennyt alamäkeä. Se vie niin voimat kuin energian mennessään.
Minulla on kaiken maailman vitamiinit ja hivenaineet pillereiden lisäksi joita minä syön päivittäin ja siitä huolimatta en vaan kerta kaikkiaan jaksa mitään. Ja pienikin " rasitus " ( lue vaikka imurointi/moppaus ) saa lihakseni tuntumaan kuin olisin ollut punttisalilla nostelemassa painoja.
Mieli tekisi tehdä niin paljon.





Tuli tässä yksi päivä mieleeni sellainen juttu, että missähän kaikkialla blogiani luetaan?
Ja minkähän takia?
Silloin kun aloittelin bloggaamisen en osannut odottaa että lukijoita siunaantuisi montaa.
Aloitin kirjoittamalla ruotsinkielistä blogia, mutta sitten ajattelin että josko kirjoittaisin myös suomeksi.
Ja siitä se sitten lähti.

Minun ei ollut tarkoitus kirjoitella noin paljon kun tuli kirjoiteltua. UPS ja anteeksi.




Jaksamisia









Ei kommentteja:

Lähetä kommentti