torstai 4. heinäkuuta 2013

Suursiivous vol.II

Aloitin eilen tämän kodin SUURSIIVOUKSEN.
Huh-huh kun meillä oli pölyistä. Ihan hävettää.
Pölyt putsattu ihan kaikkialta. Jopa takan päällinen putsattu. Poikien huoneen ikkunat pesastu, huoneet raivattu. Ja uskokaa tai älkää mutta niistä huoneista löytyi lattia! Jeps. Kummastakin ;).
Pyykkikone käynyt ylikierroksilla. Kaikki vähänkin likainen on joutunut koneeseen.
Olohuoneen sain siivottua eilen, joten täksi päiväksi jäi tuo minun iso keittiöni siivottavaksi.
Roinaa tai siis tavaraa olen karsinut urakalla. Laitellut niitä myyntiin.
On sitten syy ostella uutta :).



Tiskikonetta odottelen edelleenkin. Vasta maanantaiksi luvattu toimittaa!!! Pentele.



Huomenna meikäläinen on taas vuodella lähempänä eläkeikää. Sen päivän meinaan viettää tekemättä yhtään mitään. Minä vaan olen :).

Jospa minä nyt sitten löisin läppärini kiinni ja alkaisin siivoilemaan.


Ihastuttavaa torstaita!






1 kommentti:

  1. Olet ollut ahkera! Mulla odottaa sama siivousprojeksti ensi viikolla kun saavutaan kotiin...

    Vietettiin muuten eilen ihana päivä Tammisaaressa!

    VastaaPoista