perjantai 2. marraskuuta 2012

Luennoilla koko päivä

Hei vaan teille kaikille!
Kiitoksia ihanista kommenteistanne koskien risukkoani tai siis kynttelikköä ;)

Tänään olen istunut koko päivän Tammiharjunsairajalassa kuuntelemassa luentoja fibromyalgiasta. Et on kroppa ja selkä ollut koetuksella. Mutta täytyy myöntää että minulle jolle tämä sairaus on uusi tuttavuus oli tämä päivä antoisa. Olen mukana kymmenhenkisessä ryhmässä fibromyalgikkoja jotka sairaala on kutsunut kasaan ja me alamme tapailemaan tietyn ajanjaksojen välein. Olen todella positiivisesti yllättynyt että sairaala on tälläisen tapaamisen järjestänyt. Suuri kiitos kuuluu kipulääkärille Pirjo Lindforsille joka taitaa olla tämän kaiken takana.

Kotona olen puuhastellut kaiken näköistä. Joista laitan postauksen ensiviikolla. Ja siinä postauksessa on sitten ylläri :)

Pikkumiehen huoneeseen laitoin hyllyn jonka tilasin villa31:stä


Liitutaululle kirjoitin että Täällä asuu vili vilperi Casper :)



Kuvassa näkyy myös herran tarhassa väsäämä Halloweenkoriste.

Vanhat kovakärkiseni olen löytänyt laatikon pohjalta ja ajattelin laittaa ne esille.



Jonkin aikaa ne tuossa roikkuivat. Nyt jo siirretty muualle ;)


Nyt sitten toivotankin teille kaikille, hunosta säästä huolimatta, oikein ihastuttavaa perjantaita.



Halauksin,






2 kommenttia: