perjantai 30. maaliskuuta 2012

Vaatekaapin siivousta

Huomenta kaikille!

Tänään jo perjantai. Ollaan pikkumiehen kanssa kahdestaan kotona. Minulla olisi tuo minun vaatekaapin siivous edessä..... Ei huvittaisi mutta kun olisi pieni pakko, jotta löytäisin vaatteeni sieltä ;)
Olen poiminut liian pieniksi menneitä lastenvaatteita kasaan ystävieni kanssa, sillä on tarkoitus viedä ne mukana seuraavalla Imatran reissulla appiukon seurakunnalle , jotka keräävät lastenvaatteita hylättyjen lasten lastenkotiin tuonne jonnekin rajan taakse. Ongelma on nyt se että noita vaatteita on kerääntynyt laatikko kaupalla. Avomies kiroilee sitä määrää :D . Meillä on iso auto, mutta kumminkin. Katsotaan saadaanko kaikki vaatteet mukaan vaikka laitetaan suksiboxi katolle ;)



Jospa minä nyt lopettaisin tämän bloggaamisen tältä päivältä ja ottaisin itseni niskasta kiinni, aloittaisin projektin vaatekaapin siivous.

Tervetuloa kaikille uusille lukijoille <3
Mukavaa jos viihdytte. Tai jos pystyn tarjoamaan edes hieman ideoita teille.

Oikein mukavaa alkavaa viikonloppua.



2 kommenttia:

  1. Aina näistä blogeista uusia ideoita saa=)
    Mukavaa siivouspäivää sulle.Ja vaatteet menee ainakin hyvään tarkoitukseen.

    VastaaPoista
  2. Kiitoksia. Ihan mukavaa oli siivota kaappi. Minulla oli tosin pieni apuri joka sekoitteli säästetään kasa ja pois vietävä kasan keskenään ;)
    Lastenvaatteet ja lelut menevät kyllä hyvään tarkoitukseen. Jos näin helposti voi jollekin lapselle antaa puhtaita,ehjiä vaatteita ja ehkä saada heidät iloiseksi, niin eipä siihen paljoo voimavaroja tarvita

    VastaaPoista