torstai 2. elokuuta 2018

Viimeinen mökkeilypäivä

Heips taas kaikille.
Tänään viimeinen mökkeilypäivä ennen kaupunkiin lähtöä.
Ihanan rentouttavaa on ollut helteestä huolimatta.
Mieli saanut levätä luonnon rauhassa.
Poissa kaupungin kiireestä.

Ensiviikolla minulla alkaa psykiatrisessa päiväyksikössä hoitojakso.
Kirjoitin jo vuosia sitten täällä blogissa sairastuneeni masennukseen.
Masennus tuli kipujen kanssa sairastelun seurauksena.
Kaikkina näinä vuosina ei kulaan ole välittänyt ”avunhuutojani”.
Vasta nyt kun Keva myönsi minulle kuntoutustuen ja pyysivät uutta lääkärinlausuntoa jos sairauteni jatkuu, on minun tähän masennukseeni puututtu. Työkykyäni on arvioinut niin neuropsykologi kuin toimintaterapeutti and you name it.
Nyt on ”tutkimusjaksoni” ohi.
Nyt minulla alkaa sitten hoitojakso joka pitää sisällään psykologilla käyntiä, toimintaterapeuttia, fysioterapeuttia jne.
Minulla alkaa myöskin fibron takia Mediyoga nyt elokuussa.
Mielenkiinnolla odotan tuota.

Kaupunkiin paluu tuo pientä ahdistusta.
Minkä sille voi. Pakko sinne on palata.
Minun on vaan muistettava tehdä myöskin asioita jotka tuovat
minulle itselleni mielihyvää.




















IHANAA ELOKUUN
ENSIMMÄISTÄ VIIKKOA!



Halauksin

Erica ❤












Ei kommentteja:

Lähetä kommentti