perjantai 10. elokuuta 2018

Kohta koittaa arki


Ihanaa perjantaita kaikille.
Meillä viimeinen viikonloppu ennen koulun alkamista.
Tiistaina pienimies aloittaa kolmannen luokan.
Äiti ei millään tahdo perässä pysyä tän ajan juoksun kanssa.
Vastahan minä vein herran tarhaan.

Tämä viikko meillä on ollut harjoittelua palata takaisin arkirytmiin.
Pienimies ilmoitti jo muutama viikko sitten meille että hän voisi kyllä ottaa
vielä muutman lisäviikon lomaa.
Hän ei ole kovinkaan inspiroitunut palaamaan koulunpenkille.
Totuus vain on se että kaikki joutuvat sinne palaamaan. Kukaan ei saa 
ekstra lomaa.











Aloitin tällä viikolla MediYogan joka on terapeuttinen ja lääkinnällinen joogamuoto.
Minulle tarjottiin tämä mahdollisuus osallistua tälläiseen 12 viikkoa kestävään joogakurssiin meidän
terveyskeskuksesta. Meitä on tällä kurssilla 8 kroonikkokipupotilasta.
Tätä kaikkea seuraa sitten lääkäritiimi jota joogakurssin vetäjä informoi meiten olemme edistyneet.
Koskaan en olisi uskonut että hengittämään opetteleminen voisi olla niin vaikeata kun se oikeasti on.
Jännityksellä jään nyt odottelemaan sitä millainen vaikutus tällä joogalla on minun kipuihini ja 
olenko vuoden päästä pystynyt vähentämään kipulääkitystäni.










Minä joka en todellanaan ole mikään viherpeukalo sain huomata
mökiltä palattuani että kaksi minun orkideaa olivat sinä aikana aloittaneet kukintansa.
En ole hoitanut niitä ollenkaan vaan ovat olleet unohduksissa
verhojen takana.











Leppoisaa viikonloppua!




Halauksin

Erica  ♡







1 kommentti:

  1. Ihania kuvia täällä <3 Tsemppiä opinpolulle poitsukalle <3

    VastaaPoista