tiistai 14. elokuuta 2018

Koululaisen ensimmäinen koulupäivä



Tämä aamu sujuikin vaivattomammin kuin olin osannut odottaa.
Herran protestoinnit viittasivat siihen suuntaan että tänä aamuna
olisi ollut tiedossa tahtojen taisto ja kyyneleitä.
Eipä ollutkaan.
Olen positiivisesti yllättynyt.



Passitin isännän pihalle pojan lähdettyä kouluun.
Minun on vaan niin paljon  helpompi saada siivottua kun ei ketään juoksentele jaloissa.
Ja mikä on sen ärsyttävämpää kuin se että joku kävelee juuri mopatuilla lattioilla jättäen 
jälkeensä jalanjäljet lattiaan. Murrrr.....






Itse istun sohvalla kahvikupin kanssa ja odotan lattian kuivumista, samalla
päivitän blogiani.






Eilen sain vihdoin valmiiksi polvenkorkuiset villasukat jotka minulta tilattiin.
Kesän helle ei minua inspiroinut oikein kutomaan joten kutominen vaan lykkääntyi.
No mutta eilen sitten vihdoinkin valmistuivat.
Nyt ovat päätelty ja höyrytettynä ja odottavat noutamista.

Aloitin toisen parin kutomisen kun minulle on iskenyt jokin ihmeen " neuloosi ".
Katson telkkaria kutimet kädessä. Sitä ei niin kuin osaa olla ilman että on käsillä jotain tekemistä.
Koulussa inhosin käsitöitä.
En ikinä saanut yhtäkään paria villasukkaa tai lapasta valmiiksi.
Kait sitä " mummostuu" vanhemmiten. Tiiä häntä.







Nyt ovatkin lattiat jo kuivuneet joten minäpä jatkan tästä siivoamista.
Jännityksellä odotan millä tuulella pienimies tänään saapuu koulusta.

Mukavaa päivää teille kaikille !





Halauksin

Erica  ♡









Ei kommentteja:

Lähetä kommentti