torstai 16. elokuuta 2018

Kohti viikonloppua


Kohta olisi ensimmäinen kouluviikko takana.
Kohti viikonloppua mennään.

Vieläkö käytte mökillä vaikka se niin sanottu virallinen mökkikausi on ohi?
Me ruukataan käydä.
Tänä viikonloppuna tosin emme mene siellä käymään.
Tänä kesänä laitoin kaikki ikkunat kuntoon.
Poistin kaikki vanhat kitit ja kittasin uudestaan jonka jälkeen maalasin.
Laitoin myös uudet tiivisteet ikkunoihin ennen kuin laitoin ne paikoilleen.
Ulko-ovenkin sai mieheni vihdoin laitettua niin että enään ei ole mitään giganttisia rakoja josta vetää.

Syksy/talvikaudeksi ompelen oven eteen mäyräkoiran jonka tarkoitus
olisi pitää veto poissa.





Tänä äviikonlopppuna tosin emme lähde mökille vaan pysyttelemme kotosalla.
Onhan täällä kotonakin asioita tehtävänä.

Parveke jonka laitoin kesäkuntoon, tulisi siivota hieman ja laittaa kohta puolin talvea varten valmiiksi.

Kesän jäljiltä meidän ikkunat ovat jostain kumman syystä likaantuneet.
Eli eiköhän tässä joku päivä sitten ikkunoita pesasta ja ripusteta uudet verhot ikkunoihin.






Olen olohuoneeseen tehnyt itselleni pienen jooganurkkauksen jossa minun on yvä
tehdä harjoituksia joita meille opetetaan Mediyogassa.
Tänään opimme liikkeen joka laittoi selkäydinnesteen liikkeelle samalla
kun teimme hengitysharjoituksia.
On se outo tunne mikä tulee joogan jälkeen ( minä siis vaan makaan selälläni sellaisessa asennossa missä minulla hyvä olla tai istun ) kun kroppa on tottunut kymmeniä vuosia olemaan hälytystilassa kipujen takia ja nyt ykskaks kun opit hengittämään, olemaan tässä ja nyt, kun lihakset alkavat vihdoin saamaan happea, millainen "kevyt"olo tulee.
Toisin minulla alkoi odotettu alamäki mikä tästä kaikesta voi seurata ennen kuin paranemisprosessi alkaa.
Minä joka olen muutenkin väsynyt, olen entistäkin väsyneempi.
Mutta hei. Eihän Roomaakaan rakennettu päivässä.
Päivä kerrallaan harjoituksia tehden niin eiköhän kivutkin hellitä.












Huomenna onkin sitten jo perjantai ja saamme koko perhe ottaa rennosti.
Ei mitään must juttuja tehtävänä.


Oikein ihastuttavaa loppuviikkoa teille kaikille.
Pitäkää hyvää huolta itsestänne ja omistanne.





Halauksin

Erica  ♡




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti