keskiviikko 22. huhtikuuta 2015










Hui


Minullapa venähti tämä postausväli.
No on ollut kaikenlaista muuta ajateltavaa kun postausten tekeminen.



Takana raskas viikonloppu.
Kävin jättämässä jäähyväiset heppa vanhukselle lauanaina ennen kuin eläinlääkäri kävi,

Muuten olen raatnut äitini luona vaihtaen hänelle keittiöön silikonit.
Kylpyhuoneessa vaihdoin kaakelin rikkmenneen tilalle, saumasin ja vaihdoin silikonit.
Siivosin keittiön, putsasin jääkääpin.
Voi sanoa että siivosin koko talon hänelle.

Siskoni asuu muutaman sadan metrin päässä mutta käy harvoin.
Veljeni taas asuu pääkaupungissa ja lentelee ympäri mualimmaa ammatikseen, joten hänkin käy harvoin,

Minähän olen vain kotona eikä minulla omia puuhia ;).
(Äitini ei oikein ymmärrä sairauksiani.
Eilen hän valitti että lihakset kipeät.
Informoin häntä TAAS siitä että minä elän 24/7 lihaskipujen ja selkäkipujeni kanssa.)

Äidilläni on huono tapa komentaa ja valittaa ihan joka asiasta.
Ei hän ennen sellainen ollut. Nämä piirteet tulivat esille isäni poismenon jälkeen.


Aloitin päiväkirjan pitämistä koskien puutarhaani.
Minulla kasvaa tomaatintaimet, paprikat, chilit, cayennet yms. todella kovaa vauhtia.
Nuppujakin jo tullut mm. cayennentaimiin.
Puutarhapenkkiini olen jo päättänyt mitä istutan mihinkin.
Päiväkirjaan merkkaan sitten mm. päivämäärät milloin olen kylvänyt mihinkin.





Muistatte varmaan kun kerroin että raahastin pienen pöydän kotiin maalta.
Vai muistinko kertoa?


No nyt se on maalatu.
Ja normaaliin tapaan unohdin ottaa ennen kuvan ;).












Tuo härpäke johon olen kiinnittänyt hyllyn on itseasiassa keittiösohvan istuinosan kansi. Hih....





















Mukavaa keskiviikkoa kaikille!






Erica




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti