perjantai 4. toukokuuta 2012

Pieni ilmoitusluontoinen asia....

Koneeni ei päästä minua lukemaan blogeja joissa materiaalia schabbyblogs.comista, haittaohjelma havaittu!! En siis pääse kommentoimaan :( .
Itselläni kävi eilen sama juttu oman blogini kohdalla kun päivittelin sitä. Kone ei päästänyt minua avaamaan omaa blogiani. Minullakin nimittäin oli kyseiseltä sivulta matskua jonka poistin välittömästi.
Kannattaa ehkä tarkistaa kone virusten varalta.

Aurinkoista päivän jatkoa teille kaikille
Halauksin Erica

5 kommenttia:

  1. Kiitos vinkistä! Mukavaa viikonloppua!

    VastaaPoista
  2. Auts! Mitä materiaalia siis? En ole tietääkseni kopioinut ainakaan mistään blogista mitään, tosin lukijana olen ja sivubannerissa voi olla blogin osoite, onko sekin poistettava?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Nyt en tarkaan tiedä mitä ohjelmia. Itselläni oli heidän logo joka aiheutti minulle ongelmia, joten poistin sen ja ajoin virusohjelman varmuudenvuoksi. Onneksi ei minun koneella havaittu sellaista ohjelmaa. Koneeni vain ilmoittaa haittaohjelmista kun yritän blogeihin joissa löytyy schabbyblogs.com logo tms.

      Poista
  3. Mie huomasin tänään saman, kone ei päästänyt mua omaan blogiini! Poistin välittömästi blogistani jonkun kyseisen sivun koristeen.
    Ongelma pitäis ainakin mun osalta olla korjaantunut.

    Aurinkoista viikonloppua!

    VastaaPoista
  4. Mulle tuli kans tietoon, että chromella mun blogista ilmoitetaan tollasta - mulla oli sivupalkissa joku kuva ja välkkyjuttu, poistin ne - onkohan nyt asia ok?? Jospa joku tsekkais ja ilmoittaa jos vielä tulee joku ilmoitus ku itelle mitää ilmoitusta ei ole koskaa tullukkaa ku käytän firefoxia!!?

    VastaaPoista