maanantai 27. elokuuta 2018

Maanantai


Huomenta kaikille vierailijoilleni!

Toivottavasti teillä oli mukava viikonloppu.
Me otimme rennosti. Ei mitään MUST juttuja.

Fiskarssissa piipahdimme lauantaina.
Siellä järjestettiin viikonloppuna Maan maut tapahtuma jossa oli tarjolla 
lähiruokaa, tuotteita.

Itse ihastuin mehuun jota maistelin paikanpäällä.
Ruusukvitten mehu.
Oletteko te muut kuulleet sellaisesta hedelmästä kuin ruusukvitten?
Minulle se oli aivan uusi tuttavuus.
Oih ja voih miten ihanan raikas mehu.
Minun oli aivan pakko ostaa kotiin yksi pullo Ruusukvitten mehua.
Sitä kun sekoittaa hiilihapollisenveden kanssa niin.....
Tästä tuli minun yksi suosikeistani joka sopii mainiosti
kesähelteille.




Odotan teeleipien valmistumista.
Pientä luksusta arkeen, tuoretta leipää.




En minä yleensä mitään leivo aamuisin kun minun on niin vaikea raahautua sängystä ylös aamuisin.
Illalla ottamani lääkkeet väsyttävät minua vielä aamuisin.
Tänään nousin sängystä jo kl.5 kun heräsin kipuihini.
En viitsinyt jatkaa sängyssä kierimistä kun herätys olisi ollut kl.6.



















Tömö viikko meneekin minulla sitten taas vaihteeksi lääkäreiden vastaanotolla juoksemalla ja
eri kokeissa juoksemalla.

Voi kun elämään mahtuisi jotakin muuta näiden lääkäreiden ja kokeiden sijaan.






Voimia ja iloa viikkoosi!




Halauksin

Erica   ♡






Ei kommentteja:

Lähetä kommentti