torstai 20. huhtikuuta 2017

                                                         



Tänä aamuna en millään olisi jaksanut nousta.
Tuntui aivan siltä kuin jokin olisi vetänyt minut tiukasti patjaa vasten.
Ylös oli kumminkin raahauduttava.
Kyllä se aamu sittenkin kaikesta huolimatta
lähti ihan hyvin käyntiin.

Minulla on "uusi" harrastus johon olen hurahtannut oikein kunnolla ja nyt
kun en saa mitään rasittavaa tehdä olen taas ajautunut tämän harrastuksen
pariin.
Mikä se minun "uusi" harrastus sitten on?
Olen täysin hurahtanut kutomaan sukkia.
Minä joka koulussa en koskaan saanut valmiiksi mitään sukkia tai lapasia.

Se on kuulkaas niin että sukkapuikoilla huitominen on todella terapeuttista puuhaa.
Minulla kuluukin päivät helppojen kotitöiden tekemisen ja kutomisen parissa
tällä hetkellä.




Mieleni tosin tekisi tehdä vaikka mitä.
Parvekkeen siivous ja pesu talven jäljiltä houkuttelee kovin.
Mutta ei niin ei.
Rakas mieheni saa senkin tehdä.




Nyt nappaan kahvikupposeni
ja suuntaan parvekkeelle nauttimaan
aamuauringosta joka tosin ei vielä tähän aikaan
lämmitä kovin paljoo.




Mukavaa että piipahdatte kylään blogiini.
Ja kiitoksia teille ihanille kommenteistanne edelliseen postaukseeni.






Aurinkoa päivääsi 🌞






Halauksin ❤



Erica





1 kommentti:

  1. Mukava kuulla sinusta! Toivotaan, että kuntoudut hyvin.!
    Kutominen on kyllä rentouttavaa hommaa. Olen sen itsekin huomannut, vaikka koulussa inhosin tumppujen kutomista yli kaiken. Näin se ihmisen mieli muuttuu, kun ikää kertyy.
    Mukavaa vapun odotusta!

    VastaaPoista