torstai 15. tammikuuta 2015





Mieletön pääkallokeli ollut jo muutaman päivän.
Onneksi sain isännältä Icebugsit joilla EN ONNISTU liukastumaan ;). Tai siis en vielä.
Onkohan isäntä sitä mieltä että minulla on jo ihan tarpeeksi kremppoja? Hih !

Jalkakäytävää olen saanut hiekottaa oikein kunnolla jotta ei kukaan vaan liukastu meidän edustalla.



Osa teistä varmaan muistaa kun hehkutin sitä että olin voittanut JDL maalia?!
Minähän maalailin ihan kaikkea mikä käsiini osui. Siis näiden muiden mielestä.
Otin sitten ja kokeilin miten maali tarttuu porsliiniin/lasiin.
Ostin aikoja sitten öljylampun kirpparilta joka oli väriltään jotain joka muistutti vaaleanpunaista.
Sen minä sitten sutaisin maalilla ja oho, maali todellakin tarttui ja pysyy.








Uuden isomman tähden tein risuista ennen joulua.
Kiinnittelin oksat rautalangalla kiinni toisiinsa.
Juurikaan mitään en ole saanut aikaiseksi.
Arjen pyörittäminen on vaan joskus NIIN raskasta kun jalat ei aina kanna ja mikään ei pysy käsissä.









Kipulääkärini laittoi minulle lähetteen Tammiharjuun. Ei siis osastolle vaan erääseen Mindfullness ryhmään joka on tarkoitettu mm.kipupotilaille.
Minullahan on diagnoosi keskivaikea/vaikea masennus jonka takia tämän lähetteen sain.
Olisin saanut ilman masennustakin osallistua tähän mutta silloin se olisi minulle maksanut.
Toisin sanoen jotakin hyvää masennuksesta :)

Minullahan ei ole minkäänlaista hajuakaan tästä Mindfullnessista. Avoimin mielin lähden mukaan katsomaan antaako se minulle mitään.





Kiitoksia kommenteistanne  edelliseen postaukseeni   :)






Mukavaa päivää kaikille!









Ei kommentteja:

Lähetä kommentti