torstai 13. maaliskuuta 2014

Ajattelin piipahtaa blogiin ilmoittaakseni että kyllä olen vielä mukana.

Voimia ei ole ollut edes postauksen tekemiseen.

Edes tuo ihana kevätaurinko ei ole saanut minun uupumistani häviämään.

Minulla on siis tuo Fibro mennyt pahasti takapakkia :(.










 Täältä pohjalta olisi noustava ja jaksaa järjestää 5 vee synttäritkin.
Ahistaa ja ¤%##¤&%¤# kun ei isäntä ymmärrä tätä uupumusta ( ja ylipäätään minun sairauksiani )
Eihän sitä tarvitse juuri OIKEANA päivänä vietää synttäreitä?! 

Kuvailin tänään tyttärelleni ( joka ensihoitaja ) tuntemuksiani, johon hän tokas " olis niin kuin infarkti meneillään vai ?". Ei siis mene ihan hyvin minulla :(






 Onko tuo kevätaurinko saanut teidät hyvälle tuulelle ?
Ihanasti se on ainakin lämmittänyt.





Mukavaa että jaksatte piipahtaa kylässä.


Pitäkää hyvää huolta itsestänne!


Aurinkoista viikonjatkoa!


                                                                  - Erica- 

7 kommenttia:

  1. Voi että ja iiiiso voimahalaus <3 Olisi niin ihanaa, jos kevät aurinko piristäisi ja antaisi voimaa sinullekin! Kaunis on ainakin kulho, johon olet ihanan kevätkukan hankkinut iloksi! Ikävää jos läheisiltä ei saa tukea..jaksamista!

    VastaaPoista
  2. Voimia minäkin toivotan. Minäkin luulen, että minulla on myös alkavaa fibroa. Äidilläni se on todettu ja minulla paljon samoja oireita. Joskus mieheni on sanonut, että ei sitä kannata mennä tutkituttamaan, kun sitten on paljon sairaampi. Voihan se niinkin olla. Minullakin on yksi "ei näkyvä" sairaus, mihin en saa tukea. Ehkä toisen on vaikea sitä ymmärtää, kun se ei näy päällepäin. Aurinko on piristänyt minun mieltä kovasti ja toivon, ettei lunta enää tulisi. Tsemppiä!

    VastaaPoista
  3. Voi ihana nainen. Koitahan jaksaa ja löytää voimia selättämään kivut ♡

    VastaaPoista
  4. I suddenly got the urge to cover my sofa in blankets to,preferably white but with big and hairy dogs jumping in that´s hopeless!But your picture is out of my dreams for sure,and how lovely with some spring on the table as well!!!

    Tovehugs :)

    VastaaPoista