lauantai 14. joulukuuta 2013

Hei taas pitkästä aikaa.
En tiedä mikä lie laiskamato minuun on iskenyt. Tuntuu kun aika vaan vilisee silmissä enkä minä saa yhtikäs mitään tehtyä.
Se on valitettavasti tuo minun elinkumppanini Mr.Fibro kun ei oikein tahdo niin kuin minä.

Meillä on ollut ohjelmaa viikon kaikkina päivinä. Pikkumiehellä hammaslääkäriä, toimintaterapiaa ja joulujuhlat ja minulla omia labra- ja lääkäri käyntejä.

Minä onneton joka en ikinä osaa sanoa ei kenellekään olen sotkeutunut erilaisten kurssejen järjestämiseen. Tammikuussa Tammisaaressa järjestetään nyt META-Health kurssi jonka suunnittelussa ja toteuttamisessa olen ollut mukana. Sekä ensi vuodesta lähtien järjestetään paikallisen reumayhdistyksen siipien alla Tanssi- ja liiketerapeuttinen- kurssi reuma ja fibropotilaille.
Jos jompi kumpi kurssi kiinnostaa voi minulle laitella s.postia ja kysellä lisää. Meta-Healthista kannattaa googlettaa tietoa sillä siitä en ole ihan 100% perillä ;).





 Muuten olen sitä mukaan kun kunto ja vointi antanut periksi poiminut esille hieman tonttuja ja muita jouluisia asioita. Omasta mielestäni minulla ei ole kovin paljon joulua mutta ilmeisesti on sillä eilen kävi pikku-ukon kummitäti Lohjalta kylässä ja hänen mielestä täällä oli jouluista ;).






Hieman punaista väriä keittiöön on tullut uuden kaitaliinan myötä.
Joulutähteä minulla ei ole kymmeniin vuosiin ollut mutta nyt tuli sellainen mukaan kaupasta :)





Olen yrittänyt metsästää ihan tavallisia puisia sähkökynttelikköjä täältä meidän ja naapurikylästä mutta  turhaan. Eikö niitä enään muka valmisteta?!?! Tai siis kyllä minä yhet löysin mutta olivat patterilla toimivat. Höh....
( osa teistä varmaan muistaa miten meidän joulukoristeille kävi? Lensivät roskiin vahingossa )




Tänään ohjelmaassa 4 vee synttärit Karjaalla. Meidän pikku W ( lapsenlapseni ) täyttää 17:sta päivä 4 mutta synttäreitä vietetään tänään.

Kävin eilen taas ihanassa DesignWestissä. Mukaan tuli muutama GG tuote ja ihana Reunion me & friends ekologinen tuoksukynttilä. Valkkasin ihanan vastapesty-tuoksun.

Jouluun on tullut hieman muutoksia mutta siitä sitten joku toinen kerta lisää ;).


Ihanaa viikonloppua teille kaikille !




6 kommenttia:

  1. Vaikka olet väsynyt, niin kovastihan sinulla on siellä mukavia puuhia. Mistä löysit noin kauniin kaitaliinan...olen itsekin etsinyt tuollaista, jossa olisienemmän valkoista kuin punaista. Todella kaunis <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Ansku :).
      Liinan olen ostanut Tammisaaresta Säästö Pörssistä joka kuuluu Tokmanni ketjuun

      Poista
    2. Kiitos vinkistä...pitääkin piipahtaa, josko täältäkin löytyisi :)

      Poista
  2. Nyt on pakko kommentoida minunkin. Kuvat ovat kauniita, mutta koti "luonnossa" vielä kauniimpi. Ja taas jäi hyvä tunne itselleen teillä käynnin jälkeen, hyvää energiaa, eikös niin sanota fengshuin oppien mukaan.
    Kummitäti Lohjalta

    VastaaPoista
  3. Kyllä kuvissa ainakin näyttää ihanan jouluisalta! Ei sitä monestikaan tarvii isompia koristeita jotta juhlatunnelmaa saa aikaan :)

    VastaaPoista