perjantai 12. huhtikuuta 2013

Muutama päivä hiljaiseloa :). Syy siihen on se että nyt olen todellakin yksikätinen :(.
Keskiviikkona soitin Traumapolille ja kerroin että tuki joka minulle annettiin ei ole hyvä, joten illalla kävin sitten kipsauttamassa kätöseni.



Nythän se vasta tuo peukalo on tiellä kun sojottaa tuolla lailla sivulle ;). Rehellisesti sanottuna, nyt vasta arkiaskareet ovat vaikeita minulta toimittaa.
Nostan hattua ihmiseille jotka ovat "yksikätisiä" ja pärjäävät päivittäisten asioiden kanssa.


Seinät maalattu enkä tippunut tikapuilta alas. Ja tiedättekö mitä?!?! Minulla todellakin on kamala korkeanpaikankammo! ! ! Mutta jotta seinät saatiin maalattua oli minun se tehtävä. Avokilla ei siihen hermoja ole ja pojaat lorvivat ties missä. Kyllä minä aika ylpeä itsestäni olen kun sain ihan itse pakkeloitua, hiottua ja maalattua :). Täytyypi palkita itseni jollain lailla :).

Nyt vaan odotan maanantaita ja seuraavaa Traumapoli käyntiä. Toivon todellakin että tulehdus nivelestä on häippässyt. Keskiviikkona minun on käytävä työpaikallani jossain keskustelutilaisuudessa koskien hätäkeskuksen siirtoa Keravalle, enkä haluaisi että sormi enään paketissa sillä en saa mitään papereita allekirjoitettua.

Sisustusliikkeestä saamastani paketista teen ihka oman postauksen myöhemmin.


Kiitokia teille kommenteistanne :)
Uusilukija ilmestynyt joukkoomme. Tervetuloa!


Ihastuttavaa perjantaita!




4 kommenttia:

  1. tiedän tuon kipsit aiheuttaman vatutuksen. miulla oli yx vappu joskus muinoin tollanen mikkihiiri käsi kun vetsäin ompelukoneella sormeeni ja luihini siinä samalla :D heehe..jaksuja <3

    VastaaPoista
  2. Kyllä se maalausurakka todellakin on hatunnoston arvoinen juttu, palkitse vaan itsesi ruhtinaallisesti!

    VastaaPoista
  3. "Yksikätisenä" onkin todella vaikeaa...varsinkin jos oikea käsi on pois pelistä. Itse loukkasin talvella oikein kyynärpääni ja voi miten avuttomaksi itseni tunsin...:)

    VastaaPoista
  4. Mulla on kaksi kertaa murtunut ranne. Onneksi kyllä vasemmasta kädestä. Siltikin hankaloitti tosi paljon toimimista. Jaksuja ja parantavia ajatuksia sinne :)

    VastaaPoista