tiistai 25. huhtikuuta 2017

UNISIEPPARI




Huomenta ihanaiset!

Täällä ollaan oltu jo ennen kukonlaulua pystyssä
kipujen ja särkyjen takia.

Olen kutonut ja puuhastellut kaikkea pientä jotta en
herättäisi noita miespuolisia jotka
vielä nukkuvat.

Lojuuko sinulla nurkissa kasa pyöreitä pitsiliinoja?
Oletko miettinyt mitä niistä tekisit?

Joskus tein ystävättärelleni sellaisista lampunvarjostimen.
Mutta nyt viime aikana olen tehnyt unisieppareita.






Ostin jokin aika sitten kasan pieniä pyöreitä pitsiliinoja kirpparilta
joista minulla käytössä vain muutama.
Loput ovatkin vain lojuneet laatikonpohjalla.






Viimeistellessäni näitä sieppareita olen kiinnittänyt pitsinauhoja tai lankaan pujottanut helmiä/höyheniä.
Vain mielikuvitus on rajana.







IHANAA PÄIVÄÄ SINULLE!




Halauksin


Erica



5 kommenttia:

  1. Hei Erica, rakasti kuvia.
    Olin käynyt hänen muut blogi
    mutta se on ollut jonkin aikaa.
    Google käännös ei ole kovin hyvä, mutta mielestäni voisit ymmärtää jotain k.
    Hyvää jatkoa viikolla ja näyttävät!
    Hugs.
    janicce.

    VastaaPoista
  2. Hei Erica, rakasti kuvia.
    Olin käynyt hänen muut blogi
    mutta se on ollut jonkin aikaa.
    Google käännös ei ole kovin hyvä, mutta mielestäni voisit ymmärtää jotain k.
    Hyvää jatkoa viikolla ja näyttävät!
    Hugs.
    janicce.

    VastaaPoista