perjantai 1. helmikuuta 2013

Muutoksia vanhemman pojan huoneeseen...

..... on minulla suunnitelmissa :).
Se on minulta jotenkin vaan jäänyt. Ehkä siksi että hän ei itse ole ollut kovin innoissaan minun muutoksistani ;).
No mutta nyt minä sain hyväksynnän suunnitelmilleni. Jei!
Meidän poikien huoneet eivät ole koolla pilattuja. Sinne saa vaivaisesti ahdettua sängyn, kirjoituspöydän ja esim.kirjahyllyn.

Eilen heiluin mittanauhan, kynän ja paperin kanssa herran huoneessa. Nettiä selailin ja päädyin IKEAn sivuille.
Sieltä löysin tuohon samaiseen sarjaan kuin pikkumiehen kirjahylly niin kulmakirjoituspöydän. Eikä se ollut hinnalla pilattu. Alta 70€.

kuva lainattu Ikea.fi

Sarja on nimeltään Borgsjö.
kuva lainattu ikea.fi

Tuo samainen kirjahylly minulla on pikkumiehen huoneessa. Alakaappi on todella tilava. Sinne saa paljon tavaraa. Minulla on pikkumiehen vaatteet siinä kaapissa kun meillä tota kaappitilaa on niin vähän. Hyllyyn saa jos haluaa lasisetovet taikka laatikot.

Tälläisiä suunnitelmia minulla tällä kertaa :).
Ikeaan pääsen lähtemään vasta muutaman viikon kuluttua. Ei se mitään. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.  Eikö?!

Viikonloppu edessä. Onko teillä joitakin suunnitelmia viikonlopuksi?! Minulla ei mitään erityistä. Lohjalla olisi lauantaina tarkoitus käväistä. Pikkumiehen kummitädin luona. Hänelläkin tuo tuunausvimma ollut päällä joten on kiva käydä katsomassa mitä kaikkea A on saanut aikaiseksi ;) .

Oikein ihastuttavaa alkavaa viikonloppua teille kaikille!



HALAUKSIN,






8 kommenttia:

  1. no en halua mollata, mutta aikas pliisu. nuo tuonmalliset kirjahyllyt ovat musta tosi 80-lukulaista, avohyllyt näyttää sekavalta.

    VastaaPoista
  2. Kaikilla meillä on oikeus omaan mielipiteensä. Sinulla on oma makusi joka poikkeaa minun mausta. Minä olen tyytyväinen tuohon hyllyyn.Tilava ja tukeva.

    VastaaPoista
  3. Tuunattu on..ja rutkasti.Nyt riittää vähäksi aikaa.Kivaa tavata huomenna.
    Anu

    VastaaPoista
  4. Pojille on jotenkin vaikeempi toteuttaa sisutusjuttuja ;D Viikonloppuna ohjelmassa lepoa ja ittensä hemmottelua, no haaveilua keväästä myös ♥

    VastaaPoista
  5. Tuo onkin kiva sarja! Eipäs ole aiemmin Ikeassa silmään sattunut mulla..
    Isommankin pojan huoneesta tulee varmasti ihana käsittelysi jälkeen, kiva, että sait suunnitelmillesi siunauksen! Mäkin sain meidän makkaria koskeville suunnitelmille siunauksen mieheltäni, jee!

    Meillä miehellä viikonloppuvapaa ja vielä maanantaikin siihen päälle, harvinaista herkkua siis! Huomenna tehdään lettuja aamiaiseksi ja illalla tyttö menee anopilleni yökylään. Me miehen kanssa menemme ystäväpariskunnan luo viettämään iltaa, syömään ja jäämme yöksikin ;)
    Sunnuntaina olisi tarkoitus mennä oman perheen (ja satojen muiden ;)) kanssa "kinderfasching"-juhlaan. Täällä Saksassa kun on perinteinen karnevaali/ naamiaisaika meneillään ja perheen pienimmillekin järjestetään joka kylällä omat naamiaisjuhlat :) Tänään jo kokeiltiinkin Peppi Pitkätossu asua tytölle, hih :)

    Mukavaa viikonloppua!

    VastaaPoista
  6. Heippa!

    Olen opiskelija Satakunnasta, rakastan tämmösiä vanhaa arvostavalla ja valkosella tyylillä sisustettuja koteja, ja sulla tuntuu olevan just semmonen!

    Siis aivan ihana blogi, ja tosi kauniin näköinen koti sinulla ja perheelläsi! Kun ekan kerran löysin blogisi, olen siitä asti seurannut, suurin piirtein viime joulusta! :) Olet taitava!

    Mukavaa talven jatkoa ja kiitos hienoista ideoista joita täällä herää ;)

    -Kati

    VastaaPoista
  7. Olen epätoivoissani etsiskellyt ideoita pojan (5v) huoneeseen ja eksyin tänne. Tyttöjen huoneiden ideoita ja kuvia on paikat pullollaan, mutta pojat on jotenkin jätetty sivuun. Mulla vielä poika ja tyttö jakavat jonkin aikaa huoneen, mutta olen jo sitä sisutellut pojan näköiseksi. Sulla oli tuo pikkuherran huone tosi kivan näköinen, joten ois tosi kiva nähdä, minkälainen tämä vanhemman pojan huone on. Kaappi-idea on ainakin ihana!

    Muutenkin blogi on kiva ja se vähä mitä tässä oon kerinnyt katselemaan on oikein kaunista.

    VastaaPoista