torstai 31. tammikuuta 2013

Uhkarohkeaa

Hei vaan!
Tänään en siirtele kuvia/tekstejä ympäri huushollia ;).
Ja muuten ei tuo meidän isäntä mitään huomannut vaikka tekstejä on ilmestynyt ympäri olohuonetta.

Tänään olen jo vaihtanut kaikkiin sänkyihin puhtaat petivaatteet. Ja kuulkaas se on urakka tälläiselle jonka kädet väsyvät pienemmästäkin tuon ihastuttavan fibromyalgiani takia :(. Itepäinen kun oon niin en anna periksi vaan puren hammasta ja jatkan hommia. Ei ne petivaatteet meillä muuten vaihtuisi puhtaiksi ;)

Hieman olen tavaroitakin siirrelly. En huonekaluja vaan pieniä sisustusesineitä yms.



Karahvin olen perinyt äidinääidiltä :). Minun äitini on pitänyt sen luonaan, sillä hän sanoi aina että minun mukulani saa sen kummiskin hajotettua. Niin varmaan olisivatkin saaneet.


No nyt sitten olen aika uhkarohkea kun olen sen vitriinistä ottanut esille. Saas nähdä antaako meidän Tasmaaniantuholainen sen olla rauhassa? ! ?




JdL Enkelin siivet olen tilannut netistä. Ja tuossa näkyy se minun tekemäni kranssi lakanakankaasta ja kahvi/erikeeper sekoituksesta.

Taidan tästä nyt jatkaa tavaroiden siirtelyä :)

Kiitos ihanista kommenteistanne ja kysymyksistä. Rohkeasti vaan kysytte jos on jotakin mitä mietitte. Vastailen jos osaan :)

Oikein ihastuttavaa päivää kaikille!
Uudet lukijat  olette sydämellisesti tervetulleita. Toivottavasti viihdytte ja saatte ideoita mukaanne.


Halauksin,





2 kommenttia:

  1. Mä oon kans pistäny merkille, et vaikka lisäilisin tekstejä ympäri huushollia ni ei se mies huomaa, ainakaan heti :D Ja jos kysyy etukäteen mielipidettä ni lupaa ei heltiä, ei se valmis teksti enää haittaa ;)

    Meillä on kaikki helposti särkyvä poissa pikkumiehen käsien ulottuvilta, muutaman jutun kun on onnistunut jo särkemään :/ Odotan niin kovasti sitä päivää, et voi taas asetella tavaroita ilman et tarvii pelätä niiden menevän rikki. Jospa sitä viiden vuoden päästä ;)

    VastaaPoista